
Stabilní zaparkování kola bez poškození výpletu.
Jednoduše vyhlížející, ale do detailu promyšlený stojan na kola umožňuje snadno zaparkovat kolo, tak aby nebylo poškozeno. Navíc skvěle vypadá!

Tři opěrné body.
Tak jako kruh je definován třemi body, můžeme stejně definovat i plášť kola. Této skutečnosti jsme využili při tvoření geometrie stojanu. Vznikla tak konstrukce, která bezpečně fixuje přední nebo zadní kolo ve svislé poloze.
Díky třem opěrným bodům je kolo opřené o plášť. Výpletem se kolo může stojanu dotýkat. Všechny opěrné síly jsou však přenášeny právě na plášť po jeho obvodu.

Nezasahuje do kotoučů ani dalších částí kola.
Kolo má ve stojanu velice omezenou volnost pohybu. Je tím zamezeno, aby se brzdové kotouče nebo jakákoliv část rámu dotýkali konstrukce stojanu. Tím je prakticky nemožné poškození kola.
Kolo je možné do stojanu zaparkovat i zadním kolem. Ani v tomto případě není žádná část rámu nebo měniče převodů poškozena.

Snadné parkování v řadě.
V případě parkování střídavě předním a zadním kolem do sebe kola nezasahují ani řídítky. Našli jsme tak střední cestu mezi pohodlným parkováním a velikostí celkové parkovací plochy.
Vysoká konstrukce stojanu nejen, že vytváří třetí opěrný bod, ale také usnadňuje zamykání rámu kola.
Cyklostojan jsme tvořili s velkým důrazem na jeho funkční hodnotu. Současně jsme však také sledovali všechny detaily umocňující jeho vzhled. Podařilo se nám tak spojit funkci s čistým a nezaměnitelným designem.
Všimněte si detailů zaoblených hran a skrytého spojování dílů.
Rozměry a hmotnosti

Délka l a hmotnost :
2 stání 785 mm, 22,2 kg
3 stání 1225 mm, 31,8 kg
4 stání 1665 mm, 41,4 kg
5 stání 2105 mm, 51 kg
každé další stání + 440 mm, 9,6 kg
Konstrukce
Ocelová konstrukce skládaná ze segmentů. Jednotlivé segmenty jsou svařeny z ohýbaného jeklu 60×20 mm a pásové oceli.
Žárově zinkováno nebo lakováno fasádní vypalovanou barvou dle vzorníku RAL na žárový zinek.